Pagina's

zaterdag 19 maart 2011

Tas 2!

Gister weer lekker achter de naaimachine gekropen en eindelijk de tas gemaakt die al heel  lang in mijn hoofd zat.

Het is een simpele totebag die ik iets breder heb gemaakt. De buitenkant is van naturel linnen, de voering is van gebroken wit katoen. De stoffen komen van de Ikea dus zijn lekker sterk. Ik wilde er eigenlijk een rits inzetten, maar omdat ik dat nog nooit gedaan heb, heb ik die maar laten zitten. Nu kan ik hem dichtmaken met een houtje-touwtje knoop. Op de voorkant heb ik 3 vierkantjes van de voeringstof gezet en met 1 naad vastgemaakt.

Ik ben er echt heel blij mee, hij is precies geworden zoals ik dat in gedachten had.

Liefs, Fernanne

1 opmerking:

  1. Hij is mooi geworden F! Ik kan me niet echt de grootte van de tas voorstellen, maar hij ziet er heel erg leuk uit! Good job!

    BeantwoordenVerwijderen