Pagina's

zaterdag 21 mei 2011

Glasstaafjes

Vorige week zaterdag ben ik met Wanda naar het open huis van Sansiera geweest. Natuurlijk de ideale gelegenheid om nieuwe glasstaven te kopen. En dat heb ik gedaan!

Van boven naar beneden: Licht grijs (Effetre), Transparant (Effetre),
Desert Pink (CiM), Kobalt blauw (Effetre), Licht roze (Effetre), Grijs
transparant (Effetre). Ook heb ik de transparant van Lauscha gekocht,
maar die ben ik er vergeten bij te leggen.

Dit is een roze seeded glasstaaf. Ik vond de transparante zo gaaf dat ik
de roze ook eens wil gaan proberen.

Dit zijn de filigraan glasstaven. Een
transparante glasstaaf met daarin
een stringer (dunne glasstaaf) in een
kleurtje. Geeft, zeggen ze, een superleuk
effect! Wordt vervolgd!


Ik heb ook 2 fritjes gekocht. De linkse is "Barcelona" van Sansiera. Een mix
van lichtblauw, donkerblauw transparant, roze en lila. De linkse is "Nice" van Sansiera.
Een mix van lichtroze, donkerroze, lichtroze transparant en rood transparant.



De volgende keer dat ik ga branden zal ik absoluut gebruik gaan maken van mijn nieuwe kleurtjes, dus wordt vervolgd!

Liefs, Fernanne

1 opmerking:

  1. Ik vond het leuk je te ontmoeten en volgens mij gaat het helemaal goedkomen met al die leuke spulletjes die je gekocht hebt. Ben benieuwd wat je ermee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen