Pagina's

maandag 13 juni 2011

Visitekaartjes

Daar ben ik weer! Ik heb al lang niet meer van me laten horen, sorry daarvoor. De reden is dat het op school superdrukke weken zijn en dat ik daardoor bijna geen tijd heb om nieuwe sieraden te maken. Er liggen nog een paar opdrachten, dus de komende weken zal ik weer regelmatig iets posten!

Een paar weken geleden hebben Noor en ik nieuwe visitekaartjes besteld voor onze webshop: Bloesem Sieraden. Ze zijn besteld bij Vistaprint. Supersnel geleverd en goede kwaliteit! We zijn er erg blij mee en stiekem ook wel een beetje trots op :).




En dit zijn ze geworden! Het gewone formaat visitekaartjes,
met een sieraad dat ik een paar maanden geleden voor mezelf
heb gemaakt. Deze foto hebben we uitgezocht omdat er
én een sieraad opstaat, én iets met handgemaakte glaskralen.

 Wij zijn er superblij mee en krijgen er leuke reacties op! Met de webshop gaat het intussen redelijk goed. Er liggen, zoals ik al eerder zei, nog een paar opdrachten die we zo snel mogelijk zullen laten zien zodra ze af zijn! Ik ben ook met iets voor mezelf bezig wat ik nog nooit heb gedaan, maar daarover zullen jullie later meer lezen!

Liefs, Fernanne

1 opmerking: