Pagina's

vrijdag 29 juli 2011

Onthulling Preview

Jullie hebben er even op moeten wachten, maar hier is hij dan.... de onthulling van de preview die ik jullie hier liet zien.






Het is een jasseron armband met 38 zelfgemaakte glaskralen in verschillende tinten blauw, wit en transparant. Ik heb hem nu sinds een paar weken en al best vaak gedragen. Hij is helemaal niet zwaar (wat ik wel verwacht had) en draagt erg fijn. Er gaat helaas wel enorm veel tijd in zitten, dus deze zal ik niet heel erg vaak meer gaan maken. Deste zuiniger zal ik op deze zijn! Ben er echt enorm blij mee!

Liefs, Fernanne

2 opmerkingen:

  1. Hij ziet er super uit. Neem je hem mee als je weer komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige armband!! Ik wil ook nog altijd eens een heleboel glaskralen branden. Helaas heb ik zelf nog geen glaskralenbrandset.

    BeantwoordenVerwijderen