Pagina's

woensdag 2 november 2011

2 nieuwe kettingen!

Ik heb weer 1 nieuwe ketting en 1 nieuwe kettinghanger!

Mijn nieuwe ketting heb ik in Groningen bij Fris! gemaakt. Samen met een vriendin was ik daar al kraaltjes gaan kopen, en later liepen we er nog een keer naar binnen. Ik heb een blauwe, zij een witte en een rode.


Het is een jasseron-ketting met 4 hangertjes. Een grote, matblauwe parel
+ kralenkap, 2 muntjes en een glansblauwe kraal + een blauwe facetkraal.




Ook moest ik voor een hele verdrietige gebeurtenis een ketting hebben in het zwart met paars. Het enige wat ik had was een paarse parelketting, maar dan werd het iets de oubollig. Ketting kapotgeknipt, zwarte kralen erbij gedaan en dit was het resultaat.
Hij is geïnspireerd op deze ketting.

Niet helemaal scherp, maar de kleuren
komen hier beter over.

Liefs, Fernanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten