Pagina's

zaterdag 26 februari 2011

Ik zie, ik zie....

... OORBELLEN! Ik heb een tijdje niks van me laten horen, maar heb ondertussen ontzettend veel oorbellen gemaakt. Allemaal om weg te geven, dus geen enkel paar is van mezelf.


Deze oorbellen zijn voor een vriendinnetje van mijn zusje
die toevallig bij ons was toen ik met de oorbellen van Kuise
Meisjes bezig was (zie bericht hieronder). Het zijn oorbellen
met 3 kralen: 1 grote paarse parel, 1 witte parel en 1 staafje
met 2 transparante rocailles en een minipareltje.







Witte/transparante oorbellen. Gemaakt als cadeautje.
1 witte parel, 1 transparante crackle kraal, 1 facet kraal
1 nepswarovski en 1 staafje met transparante rocailles.




Extra lange oorbellen. Bijna 2 keer zo lang als mijn 'normale' lengte.
Gebruik gemaakt van zwart/grijs/wit. Veel pareltjes, 1 staafje, crackle
kralen, gewone zwarte kralen en 1 plastic kraal met wite stipjes.






Rood/roze oorbellen. 1 grote 'regenboogkraal', 1 rode parel
en 1 staafje met roze/rode/witte rocaille.



 ...
Blauwe oorbellen. 1 grote, ovaalvormige kraal. 1 grote blauwe
rocaille en 1 staafje met 2 transparante rocailles en 1 blauwe.



Natuurlijk ook een paar oorbellen gemaakt in mijn favoriete
kleuren voor oorbellen: zwart/wit. 1 facet zwarte kraal,
1 witte parel en 1 staafje met een zilveren, mat zwarte en
parel rocaille.













1 opmerking: