Pagina's

zondag 13 februari 2011

Nieuwe kralen en nieuwe sieraden!

Ja, ik ben deze week vrij actief bezig geweest. Donderdagavond heb ik heerlijk gebrand met een goed resultaat. 1 ring en 13 kraaltjes!

Deze kraaltjes heb ik in een opdracht verwerkt:

Grote, zwart-witte kralen.

Verwerkt in deze spiraalarmband.


Deze kralen heb ik voor een cadeautje gemaakt. Wat het wordt, is nog een verrassing.

Een roze set *en mijn roze glas is nog steeds niet op :D*

Ook ben ik begonnen met een set witte/transparante kralen. Deze zijn voor een armband voor mezelf.



Wit/transparant. Het blijft een mooie combinatie!


1. Bubbeltjes glas + laag transparant
2. Transparant glas + witte, uitgelopen stippen
3. Transparant glas + witte accentjes










Bij de armband heb ik ook nog 2 paar oorbellen gemaakt. Ze zijn in de kleuren van de armband, maar wel met gewone kralen.



Liefs, Fernanne

1 opmerking:

  1. Hoi fernanne,

    Aangezien het al een tijdje geleden is dat je iets gepost hebt vraag ik me af of je nog steeds glaskralen maakt. Ik heb er een serie nodig voor een middeleeuws project en vond de kralen in deze oude blogpost tot nu toe het beste komen bij hetgeen ik zoek.

    groeten,

    Jan

    BeantwoordenVerwijderen