Pagina's

donderdag 1 december 2011

BYFERNANNE BESTAAT 1 JAAR + WINACTIE!

Wow! Mijn blog bestaat alweer 1 jaar! Vorig jaar was het nog allemaal een beetje onwennig, maar nu heb ik de smaak wel te pakken. Even een paar feitjes op een rij:

- Er zijn inmiddels 76 blogberichten geplaatst
- Ik heb (op dit moment) 3050 bezoekers gehad
- De meeste berichten hebben als label sieraden

Natuurlijk moet dit wel gevierd worden! Daarom heb ik 2 paar oorbellen gemaakt.


Hele mooie, klassieke oorbellen. Het is een klein oorbelknopje met daaraan
een facetkraal (met AB glans!) en een semi-transparante witte kraal. Aan de
onderkant van de witte kraal zit een kralenkapje.




Mooie blauwe hangers. Ze bestaan uit een blauwe kraal met kralenkapje,
een wit kraaltje met bloemetjes, een parel, een nietstiftje met kleine kraaltjes
en een semi-transparante witte kraal.

En nu is het aan JULLIE! Als je mee wilt doen, geef dan een reactie op dit bericht met je naam en welke oorbellen je het leukste vindt. Meedoen kan tot en met zondag 11 december! Op 12 december zal ik de 2 winnaars bekend maken.
Je kunt altijd meedoen, je hoeft me niet te volgen.

EDIT: aangezien ik bijvoorbeeld meerdere Maartjes, Jannekes en Christines ken graag de achternaam erbij vermelden! Bedankt!
Ga jullie gang :)!

Liefs, Fernanne

22 opmerkingen:

  1. Heee Fernanne! Wat mooi! Wauw. Echt super, ik vind zelf de 1e het mooist, de witte! :)

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Fernanne,
    Ik vind het altijd super leuk om te kijken welke dingen je allemaal maakt. Echt ontzettend knap!!!
    Als ik tussen deze twee moet kiezen ga ik voor de tweede. Met het blauwe!
    Groetjes Meriam van Erp

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Fernanne, je hebt talent! Ik vind de witte het mooiste!

    groetjes Netty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide zijn zó leuk gemaakt! Echt goed.
    Tja, als ik zou kiezen...De eerste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee van harte Fernanne met je mooie site (1 jaring jubileum) en je creatieve talent, ik vind de blauwe oorbellen het mooist!!
    Succes met alles wat je doet.
    Lieve groet voor jullie allemaal van ons uit Heer, Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je ook een leukerd! Wat een goed idee zeg!
    Ik vind de blauwe het mooist; dat lieve bloemetje doet 't 'm denk ik.
    Succes met je creatieve uitspattingen; meid je hebt talent!
    Groetjes, Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW...wat mooi! Ik vind de blauwe het mooist, wat ben jij creatief.......wat een talent. Heerlijk zo bezig te zijn. Liefs uit Kollumerzwaag....Jellie van Zutphen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de onderste oorbellen echt super mooi!
    Tevens een leuk sinterklaascadeautje

    & wat een leuke site,
    deze ga ik zeker meer bezoeken

    liefs Nadia S
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja, het zijn allebei weer meesterwerkjes! Als ik een keuze moet maken ga ik voor de donkerblauwe, dat is eigenlijk altijd al mijn kleur geweest en hoewel ik de laaste jaren ook veel zwart heb gedragen ( kleedt zo leuk af), ben ik blij dat de winkels weer volhangen met blauw, blauw en blauw.
    groetjes, Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!!!
    Ze zijn hartstikke leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Fernanne!

    Ik vind de blauwe oorbellen het leukst. Gefeliciteerd met het behalen van je 1e jaar, hopelijk mag je nog veel jaren mooie sieraden op je blog plaatsen. Nog veel succes meid.

    Xx Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Fernanne, Alweer een jaar bezig met je sieradensite. Heel veel succes de komende jaren.
    Ik vindt de witte het mooist.

    Groetejs Rianne van Esch

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeej :)
    Echt moeilijk te kiezen welke het mooist is hoor! Ze zijn allebei echt heel leuk! Echt respect hoor haha. :P
    maarre.. na lang denken kies ik toch voor de 1e :)

    xMarlieke van Erp

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Fernanne,

    Van harte gefeliciteerd met dit jubileum! Natuurlijk wil ik ook kans maken op die mooie oorbellen. Ik ga voor het witte paar.

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeii lieve Fernanne!

    Allereerst gefeliciteerd he met je blog-'jubileum' ;-)
    Ik vind t altijd heerlijk om je blogs te lezen en je creatieve creaties te mogen bewonderen!
    Het 2e paar vind ik zelf het mooist, daar zit t meeste jouw creativiteit in verstopt denk ik zo.

    Veel liefs en ik kom gauw weer langs voor je volgende blogs!
    xxxxJudith (van Seters)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Fernanne,

    Nogmaals van harte!! Leuk om te zien hoe ondernemend en creatief je bent!! Succes er allemaal mee!!

    Groetjes,

    Agnes

    ps. het tweede paar vind ik persoonlijk het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Fernanne,

    Gefeliciteerd met het eerste jaar!!
    Ik vind het 2de paar heel mooi.
    tot snel hopelijk weer

    xxx
    Christine v S

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Fernanne,

    gefeliciteerd!
    wat maak je mooie dingen. wat ben je ook creatief!
    ik kies voor het 1ste paar.

    groetjes,
    Petra scholtus

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mama vind de eerste het mooist ik wil die winnen voor kerstmis whahha

    harrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Fernanne,
    op de valreep kan ik nog meedoen :-) Wat maak je toch mooie dingen! Dat talent heb je vast van de familie van Es, haha.... Die blauwe vind ik het mooist. Groeten uit Heerde
    (Marleen vd Streek)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hè Fernanne! Wat leuk deze site en wat creatief! Like it!
    Ik heb zelf niet zoveel met oorbellen, al vind ik het bij anderen we heel mooi. Als ik moet kiezen, de witte.

    Groetjes,
    David


    Ps: ook van Sarah en Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hey fernanne! wat ben jij creatief hihi echt knap zit er ook allemaal zo leuk uit! heb laatst je site aan mijn jongste zusje laten zien hihi ze was echt helemaal verkocht hahaha echt heel leuk! mijn zusje vind de witte het mooiste! dus laten we daar maar voor duimen hihi!! ;) ik zal je site in de gaten houden voor als er weer nieuwe sieraden zijn! echt super lieve sieraden

    xxxxx Sacha en mijn kleine zusje Celine

    BeantwoordenVerwijderen