Pagina's

maandag 12 december 2011

UITSLAG BLOGVERLOTING! DE WINNAARS!

En dan nu.. de winnaars van de blogverloting! De site www.random.org heeft voor mij de winnaars uitgezocht, en dat zijn:

Marleen van de Streek blauw
Petra Scholtus wit

Toevallig heb ik jullie beide op facebook, zouden jullie mij een berichtje willen sturen met je adresgegevens? Dan stuur ik ze deze week nog op!

Iedereen superbedankt voor het meedoen! Vond het erg leuk om de reacties te lezen. Houd mijn blog goed in de gaten want ik ben van plan vaker een verloting te doen.

Fijne avond!

Liefs, Fernanne

2 opmerkingen:

  1. Neeeeee. nou moet ik een cadeautje kopen. Eehm zal in jullie winkel ding kijken of ik iets leuks zie voor mama. heof ik tenminste niet naar de winkel te fietsen:D

    Harrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah super leuk, stuur maar n mailtje!

    BeantwoordenVerwijderen