Pagina's

maandag 20 februari 2012

Bloemen en Parels

Een tijdje geleden heb ik een berichtje geschreven over een opdracht. Alleen, deze was nog niet helemaal af. Ik heb eindelijk tijd gevonden om hem af te maken met dit als resultaat.




Deze armband is geïnspireerd op de armband die Tomi in november maakte, maar
dan in het roze. Voor de colourblocking heb ik nu niet voor een turquoise kraal
gekozen, maar voor een oranje kraaltje. De kleur roze is in het echt wel iets zachter,
wat minder zuurstokkleur. Hij komt meer in de richting van het steentje wat eraan hangt.

 
Deze oorbellen zijn geïnspireerd op mijn eigen oorbellen die ik ook in november
gemaakt heb.


En natuurlijk hoort daar een bijpassende armband bij!


Hopelijk worden deze sieraden net zo goed ontvangen als de andere :)

Liefs, Fernanne

1 opmerking:

  1. Supermooi Fernanne. Ook die colourblocking enzo. Ik leer hier allerlei nieuwe termen!

    BeantwoordenVerwijderen