Pagina's

zaterdag 4 februari 2012

Nieuw: Hanna!

Het heeft even geduurd, maar ik heb eindelijk een 'echte' naam gevonden. En wel: Hanna! Ik wilde graag iets korts en krachtigs. Beads & Seams vond ik toch iets té en te lang. Ik heb zelf erg lang nagedacht en geen hulp ingeschakeld van mijn moeder. Toch kwam ik er maar niet uit en heb haar vanmiddag gevraagd of ze iets leuks wist. En jawel hoor, binnen een minuut kwam Hanna! uit haar mond.

Nou is Hanna! natuurlijk niet zomaar gekozen. Ik heet zelf Hanna Fernanne. Vrij logisch dus :)
Voortaan gaat mijn blog dus Hanna! heten.
Hoe ik het met de foto's ga doen (er staat nu steeds ByFernanne) weet ik nog niet. Ik zal even kijken wat makkelijker is.

Ook staat een nieuwe lay-out op de planning. Ik wil graag een mooie header en echt een mooie site, alleen weet ik niet precies hoe dat moet. Daar moet ik dus nog even een weg in zien te vinden.


Liefs, Fernanne

1 opmerking:

  1. woow, wat een mooie sieraden maak je!

    ik wil je wel helpen met een header hoor, op mijn blog (www.lovestuff-sharon.blogspot.com) kan je bij de pagina 'Verzoekjes' kijken. Je mag me ook altijd een mailtje sturen; sharontjee@hotmail.nl

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen