Pagina's

zondag 29 januari 2012

Project Bruin

Afgelopen zomer heb ik voor mezelf een armband gemaakt met allemaal glaskralen. Een vriendin van ons had hem gezien en vond hem wel erg mooi. In eerste instantie had ik mezelf voorgenomen om hem niet voor iemand anders te maken, wegens de tijd en het werk wat er inzit. Maar, voor haar wilde ik graag een uitzondering maken. Het was nog even de vraag welke kleur. Uiteindelijk zijn we op bruin/camel/ivoor uitgekomen. Helaas is er niet echt een goede camelkleur te krijgen, dus dat heb ik aangevuld met een donkerbruin.

Mijn excuses voor de ietwat slechte foto's. Eigenlijk was ik niet van plan om er een berichtje over te schrijven, maar het leek me uitendelijk toch wel erg leuk. Deze foto's had ik even snel gemaakt om aan de opdrachtgeefster te laten zien.




Het zijn allemaal hele kleine kraaltjes om ervoor te zorgen dat ze goed op de armband kunnen. Nog 1 lichting te gaan en dan kunnen ze aan de armband! Natuurlijk zal ik die laten zien als hij af is.

Liefs, Fernanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten