Pagina's

zaterdag 26 mei 2012

Tiger lily

Zo! Dat heeft veel te lang geduurd! Wil al een tijdje deze update schrijven, maar heb er nog geen tijd voor gehad. Het zijn de laatste weken op school en die zijn verschrikkelijk druk. Hierdoor heb ik weinig (zeg maar gerust "geen") tijd om sieraden te maken, laat staan glaskralen branden. Gelukkig heb ik voor deze drukte nog een paar dingetjes kunnen maken.

Als eerste een nieuwe ringtop. Het was een model die ik al heel lang wilde maken maar nog niet durfde, aangezien het er erg moeilijk uitziet. Na overlegd te hebben met Wanda (die overigens al een paar van deze tops heeft gemaakt die er érg mooi uitzien) heb ik het toch maar geprobeerd. En met resultaat! Voor een eerste keer vind ik het absoluut niet slecht, al zeg ik het zelf!



Het is de Tiger Lily van Sara Shepherd en is hier te downloaden voor de geïnteresseerden.

Er komen de komende dagen/weken nog wel een paar updates maar niet heel erg veel. Ik hoop na de proefwerkweek weer meer tijd te hebben en ook meer updates online te kunnen zetten. Onder andere een nieuwe winactie dus: stay tuned!

Fijn pinksterweekend!

Liefs, Fernanne

5 opmerkingen:

  1. Wow wat mooi!
    Heb jij thuis een glaskralenbrandset ofso? Echt leuk dat je steeds zelf kralen maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Nee, ik heb geen brander thuis, helaas! Ik brand bij iemand die zo lief is dat ik eens in de zoveel tijd mag komen branden :) Het is echt ontzettend leuk om te doen dus als je een keer de kans krijgt zou ik het proberen als ik jou was!

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw, Fernanne! Die is mooi....

    Groetjes,
    Mariek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Zal hem wel een keer in het echt laten zien, dan is hij nog mooier! Haha ;)

      Verwijderen