Pagina's

dinsdag 26 juni 2012

WINACTIE: Zomer!

Omdat het zomer (al is dat niet echt te merken in ons kikkerlandje) is, ik al bijna 100 berichten geschreven heb en al dik over de 5000 bezoekers ben gegaan vond ik het wel tijd voor een nieuwe winactie!


Mooie blauwe steen van +/- 1.5 cm op een gouden "jasseron".
BLAUW

Elastiek armband met grijze kralen en een roze uitspatting!
GRIJS



Meedoen?
- Reageer op dit bericht met daarin je NAAM + ACHTERNAAM
- Vermeld welk sieraad jij het liefst wil hebben (blauw of grijs)


Meedoen kan tot woensdag 4 juli 24:00 op donderdag 5 juli zal ik 2 winnaars trekken en die hier bekendmaken.

Liefs, Fernanne

10 opmerkingen:

  1. Sylvia van Dijk
    Blauw :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Roos Dieleman
    Die wit/grijze met rose detail, please.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anita Serné, Blauw - Goud, helemaal mooi van kleur, vorm en betekenis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooeee Michelle van Riet
    die wit grijze met dat leuke roze steentje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey fernanne!
    ooh wat erg ik schaam me kapot haha ik heb een reacrie geplaatst bij een actie van 1 dec 2011 :$ haha een beetje dom:

    hey fernanne! wat ben jij creatief hihi echt knap zit er ook allemaal zo leuk uit! heb laatst je site aan mijn jongste zusje laten zien hihi ze was echt helemaal verkocht hahaha echt heel leuk! mijn zusje vind de witte het mooiste! dus laten we daar maar voor duimen hihi!! ;) ik zal je site in de gaten houden voor als er weer nieuwe sieraden zijn! echt super lieve sieraden
    xxxxx Sacha en mijn kleine zusje Celine

    dit was het berichtje haha.. ik heb net even weer opnieuw gevraagd aan mijn zusje welke ze het leukste vond en ze vond de blauwe het leukste (eerste). beetje domme fout hahahahaha deze site moet je echt door blijven zetten! super leuk ;)
    xxx sacha massop en mijn zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Noralie Pierens- blauw.

    Echt superlief armbandje Fernanne!
    Echt leuk bedacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lina Wang
    - Grijs

    Die vind ik echt super mooi! Die 'roze uitspatting'is ook heel leuk bedacht haha.
    xxxx fijne vakantie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ilana de Zwart3 juli 2012 om 11:22

    -Blauw
    Altijd een fan van je creaties!
    =]

    BeantwoordenVerwijderen