Pagina's

vrijdag 7 januari 2011

Ketting

Ik ben de laatste week van de vakantie heerlijk bij mijn opa en oma geweest. Woensdag hebben we geshopt in Groningen en kwamen we een kralenwinkeltje tegen. Mijn oma wilde graag nog een ketting dus hebben we daar kralen gezocht. Ik had al een keer 2 blauwe kralen voor haar gemaakt, dus ze wilde een blauwe ketting maken. Gister nog wat rocailles gekocht en toen in elkaar gezet.

Deze pareltjes zijn nog van de moeder van mijn oma geweest.



De kraal in het 'kralenkooitje' (soort spiraal om de kraal heen) heb ik zelf gebrand.


Wij zijn erg blij met het resultaat! Zeker voor herhaling vatbaar!

Liefs, Fernanne

1 opmerking:

  1. Heeeeeee Fernanne, wat een leuke blog! Wat zien je foto's er professioneel uit! En je maakt ook écht leuke dingen, het ziet er erg classy uit. Liefs van Mj.

    BeantwoordenVerwijderen