Pagina's

vrijdag 21 januari 2011

Nieuwe glaskraaltjes

Gister heb ik onverwacht weer een avondje gebrand bij Wanda. Het was een erg productief avondje: 2 ringen en 5 kraaltjes. 2 kraaltjes voor mezelf en 3 om weg te geven:

Deze kraal heeft een extra groot gat voor aan een
Pandora armbandje. Hij is voor mijn nichtje
die zelf een Pandora armband heeft.

ROZEROZEROZE
In deze kraal zit een beetje diepte (wat moeilijk te zien is op de foto)
doordat ik eerste een dekkende kleur heb opgezet, daarna een laag
transparant erover heen en die transparante laag door roze frit gerold heb.

Natuurlijk ook een stippeltjes-met-luchtbellen-kraal gemaakt!

De 3 roze kralen bij elkaar.

Deze kralen zijn voor mijn vriendinnen met wie
ik volgende week een mooie armband ga maken.

Ik zie jullie denken: deze hebben we toch al eens eerder gezien?
Dat kan kloppen, alleen is diegene kapot gegaan en heb ik hem
opnieuw gemaakt ;).

Een grijze ring met witte stippen en de stempel die ik al vaker heb
gebruikt. Ik vind hem zelf erg mooi.

Dat was het weer voor deze brandsessie. Er zullen snel andere kralen volgen. Heb nog genoeg te doen!

Liefs, Fernanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten