Pagina's

woensdag 8 december 2010

Handmade oorbellen

Laatst keek ik een keertje op internet en zag allemaal leuke oorbellen voorbij komen. Ineens dacht ik: 'Dit kan ik ook!' Ik wist dat je bij de Xenos haakjes kon kopen en ik wilde ook nog graag hangertjes hebben die ik ook aan mijn armband ga hangen. Gelukkig was het vandaag woensdag en konden ik en vriendinnetje N samen naar de stad. Het was even haasten, maar toch alles gevonden wat ik moest hebben. Natuurlijk heb ik ook een paar voor vriendinnetje N gemaakt. Zie hieronder het resultaat van een halfuurtje fröbelen.

 De blauwe oorbellen voor vriendinnetje N
Mijn eigen oorbellen









Leuk he? En zooo simpel! Gewoon een haakje kopen, nietstiftjes, kraaltjes en een tangetje. Er zullen vast veel meer gaan volgen!

Liefs, Fernanne

1 opmerking:

  1. Ze zijn echt super leuk geworden! En je blog heb je mooi bewerkt!
    'xx

    BeantwoordenVerwijderen