Pagina's

zaterdag 4 december 2010

Kralen en Cadeautjes

Vandaag ging ik mijn nieuwste kraaltjes ophalen (ik heb zelf geen brander en oven dus brand ik bij iemand anders). Natuurlijk erg leuk om je nieuwste aanwinsten te bekijken. Ook lag er een cadeautje voor mij. Ingepakt in Sintpapier en wel. Het was een superleuke, zelfgehaakte Labellohouder!:-) Aangezien ik in deze tijd veel Labello gebruik is dat erg handig. Nogmaals bedankt Wanda!
Natuurlijk hebben wij vanavond ook meegedaan aan Sinterklaas. 1 van de cadeautjes was een bundel glasstaven (foto's volgen nog).  Er zat onder andere seeded glas (bubbeltjes glas), blauw en transparant roze in. Kan niet wachten om het te proberen!

Liefs, Fernanne


 Mijn nieuwste kraaltjes. Deze ga ik gebruiken in een armband.
 De Labellohouder (met een door Wanda zelfgemaakt knoopje)
Labellohouder

1 opmerking: