Pagina's

maandag 20 december 2010

Roze en Bubbels

Helemaal blij ben ik ermee, mijn roze glas. Ik wilde het al een tijdje proberen en nu is het gelukt! Afgelopen donderdag heb ik ook nog even tijd gekregen om 3 kraaltjes te branden: 2 roze transparant en 1 met bubbeleffect. Ik ben heeeel blij met het resultaat en weet zeker dat er nog meer zullen volgen!

Boven: roze transparant - witte stippen - luchtbelletjes met paars transparant

Midden: transparant bubbeltjes glas - witte stipjes - paars transparante stipjes

Onder: roze transparant - witte stippen - luchtbel transparant











Roze is een hele mooie kleur, maar het glas is taai. Het smelt veel moeilijker en is daarom ook moelijker in model te brengen. Maar de kleur vind ik fantastisch!

Liefs, Fernanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten