Pagina's

zondag 12 december 2010

Kralen

Eigenlijk heb ik nog niet zoveel kraaltjes laten zien, daarom vandaag een impressie van wat ik maak. Ik ben in mei begonnen dus erg professioneel ben ik (nog) niet. Maar het gaat wel de goede kant op! Elke keer als ik brand leer ik weer dingen bij, en wil dat ook graag. Hieronder staan foto's op volgorde van wanneer ik ze gemaakt heb. Van boven naar beneden - eerste en laatste.

Dit zijn 4 van mijn eerste kraaltjes in het wit, zwart en lichthemeltjesblauw 

 Deze kralen heb ik gemaakt voor een armbandje (ook vermeld op dit blog). Ze zijn allemaal paars, maar anders bewerkt.
 Mijn tot nu toe best gelukte encased flower. Ik heb de kraal niet helemaal encased, omdat ik hem eigenlijk zo al heel mooi vond.
Dit is de armadillotechniek. Ik kwam er pas achter dat ik die had gebruikt nadat ik hem kreeg. Het zijn uitgelopen witte stippen op een donkerblauwe kraal. 

Deze kraal was eigenlijk een foutje. Ik wilde een transparante kraal met rode, witte en gele strepen maken, maar die heb ik toen teveel verhit waardoor het ging lopen. 
Zoals eerder op mijn blog beschreven staat, is dit de laatste aanwinst in het transparant, wit en zwart. Deze kralen komen aan een armband voor mezelf.


Waarschijnlijk hebben jullie al wel gezien dat mijn kralen soms een 'tuutje' aan de bovenkant hebben en dus niet perfect rond zijn. Dit komt omdat ik teveel kijk... Maar dat ben ik aan het afleren ;)

Laat gerust weten wat je ervan vindt, en als je vragen hebt over de kleur laat dan ook maar een reactie achter!

Liefs, Fernanne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten