Pagina's

maandag 20 december 2010

Tote Bag (mijn allereerste!)

Zaterdag ben ik begonnen met mijn allereerste Tote Bag. Een Tote Bag is eigenlijk een hele gewone tas, maar omdat hij vrij makkelijk is, is hij erg leuk om te maken! Gisteren heb ik hem afgemaakt en natuurlijk vandaag al mee naar school genomen (mijn boeken passen erin!)


De zwart met witte kant. De handvaten zijn de andere kleur.
















Het is een tas die je aan 2 kanten kunt gebruiken. De ene kant is zwart met wit, de andere kant is rood met wit geblokt. Eerst wilde ik er vakken voorop maken, maar dat was niet zo'n succes. Daarom heb ik er ter decoratie een hartje aangehangen met dezelfde stofjes. Vandaag op school er al veel leuke reacties op gekregen!

De rode kant. Ook hier zijn de handvaten in de andere kleur, en het hartje net zo.
Het was heel fijn om weer eens achter de naaimachine te zitten en heb er veel van geleerd. Wat vinden jullie ervan?

Liefs, Fernanne

2 opmerkingen: