Pagina's

donderdag 9 december 2010

Handmade Oorbellen

Vandaag heb ik (alweer) een paar oorbellen gemaakt. Dit keer voor vriendinnetje R. Ik twijfelde tussen blauw/wit en roze/bruin. Uiteindelijk is het het laatste geworden. Ze lijken op de oorbellen van vriendinnetje N, maar de kleuren en kralen zijn anders. Vriendinnetje R, ze komen morgen naar je toe!




De laatste foto is niet super, maar daar zie je ze allebei. Ik ben alweer erg blij met het resultaat. Het is dat mijn nietstiftjes nu op zijn anders waren er de komende dagen vast meer bijgekomen!
Nu ga ik verder met leren (helaas gaat school voor alle leuke en creatieve dingen).

Liefs, Fernanne

2 opmerkingen:

  1. Deze zijn ook leuk geworden! R zal er wel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk het ook wel! Ze heeft ze net gezien en reageerde bijna hetzelfde als jij gister ;)!

    BeantwoordenVerwijderen